SAKIT TULANG BELAKANG, KETUMBUHAN



Nama : LING AI CHOO
Jantina : Perempuan
Umur : 80 Tahun
Alamat : Lahat, Perak
Produk : SNE

Disebabkan tidak menjaga kesihatan saya dengan baik, lama-kelamaan fungsi tulang saya terjejas. Hujung tulang belakang saya menonjol keluar, saya terpaksa berjalan secara bongkok dan ini menyebabkan saya amat derita. Kadang-kala saya terpaksa berjalan dengan bantuan payung. Selain itu, mata saya juga mengalami masalah selaput, bahagian leher saya pula terdapat satu tumor kecil.

Ketika keadaan tumor bertambah buruk, ia menyebabkan saya demam panas dan mengganggu fungsi lidah saya. Selepas pemeriksaan doktor, doktor menasihati saya supaya menjalani pembedahan dengan segera. Jika tidak, tumor tersebut mungkin akan menjadi barah. Namun, selepas pembedahan, tumbuh pula satu lagi tumor yang baru. Doktor telah memberi saya pelbagai antibiotik. Disebabkan pengambilan antibiotik yang berlebihan, badan saya menjadi lesu dan letih.

Ketika mula mengambil SNE Kapsul, luka saya mengalir keluar banyak lender nanah dan darah. Namun selepas mengambil SNE Kapsul selama 2 bulan, keajaiban berlaku, tumor kecil pada leher saya tertanggal dan lender nanah telah kering! Lidah yang sudah lama keras, boleh bergerak seperti biasa. Perkara tersebut amat menggembirakan saya. Sekian lama saya mengambil SNE Kapsul, sakit tulang belakang juga beransur pulih. Saya mampu berjalan dengan tegak dan penglihatan menjadi lebih jelas. Selain itu bintik-bintik hitam di muka saya tanggal dan muka kelihatan lebih cerah. Terima kasih kepada SNE Kapsul yang menjadikan saya semakin cergas dan betenaga.

No comments:

Post a Comment