MASALAH MIGRAIN DAN KAKI BERASA KEBAS



Nama : HJH RABAAH BT HJ MOHD AZIT
Jantina : Perempuan
Umur : 48 Tahun
Alamat : Selayang, Kuala Lumpur
Produk : SNE

Saya seorang suri rumahtangga dan mengalami masalah migrane yang teruk selama 6 tahun. Ketika diserang migrane, kepala saya sakit sehingga tidak dapat melakukan sebrang kerja harian. Selain itu, kaki saya juga sering kebas-kebas dan tidak dapat berjalan jauh dan lama, saya terpaksa bergantung kepada ubat yang diberikan oleh doktor.

En. Halim telah memperkenalkan SNE Kapsul kepada saya. Saya memang tidak percaya pada peringkat awal kerana terlalu banyak ubat telah saya cuba sebelum ini. En. Halim menggalakkan saya supaya mencuba sekotak. Saya mula mengambil 2 biji 2 kali sehari. Selepas seminggu, saya mendapati bahawa kesan amat menakjubkan. Kaki tidak berasa kebas dan dapat berjalan seperti biasa. Manakala keadaan migrane saya pun hilang. Sudah hampir 6 bulan saya tidak mengalami migrane lagi. Saya berasa syukur kerana SNE Kapsul telah mengembalikan kesihatan saya.

No comments:

Post a Comment