TESTIMONI KENCING MANIS 2016


Ikhtiar yakin & percaya 100%

Dgn izin Allah berlaku perubahan. Testimoni erin sendiri. abg nie masalah kencing manis punca kaki melecet dibiarkan sampai jadik teruk macam tu. Kakak beliau yg sarankan ambik sne. sebab kesian tengok adiknyer. so beli 2-kotak. Saya sarankan 3 biji pg, 3 biji ptg, 4 biji malam. tak blh kurang lebih tak apa. dia ikut dan pantang. Bayangkan lepas operation terus,ambik satu hari jerk tau keesokkan nyer dia ws pic kat kakak nyer. Kami semua terkejut. cepat kan. Alhamdulillah nie blum sembuh 100% yg penting teruskan makan jaga pemakanan sabtu nie cek erin nak melawat abg nie. So uolls kalau ada masaalah yg sama ikhtiar la cari penawar jgn putus asa. kalau org tersayang ada masaalah amalkan la sne.


TESTIMONI DIAMOND SLEEPING MASK

Jatuh basikal luka masih berair dan tdk kering2 slps 5 hari....hanya dgn sekali penggunaan DSM terus luka tersebut kering...mmg terbaekk penangan DSM ni...bkn saja utk muka malah boleh guna utk rawat luka juga...


BEKAS JERAWAT MAKIN PUDAR   😱😱😱"
dengan diamond sleeping mask (DSM)


BULETIN : ALBUM KEJAYAAN







Nak Business bersama SNE ~ LA'SOUL SFC?
.
Matlamat dan impian boleh dicapai dengan ilmu serta terus berusaha untuk mendapatkan kejayaan
.
coaching akan diberikan dan group support
.
Sedia bantu anda from zero to hero!
.
Saya Perlukan Stokis, Agen, Dropship
Untuk COD di kawasan anda
.
Tak Tau Nak Mula??
Mula PM STOKIS  berhampiran tempat anda Jer Okeyy
.
Untung dapat ilmu pun dapat.. 
JIA YOUU!!!

TESTIMONI : LA'SOUL SKINCARE PRODUCT (2)











TESTIMONI : LA'SOUL SKINCARE PRODUCT (1)









TESTIMONI PRODUK SNE ~ LA'SOUL SKINCARE 2016













KESEMUA TESTIMONI PENGGUNA ADALAH BENAR.. GAMBAR DIAMBIL DARI LAMAN SOSIAL WALL FACEBOK LEADERS SNE-LA'SOUL SKINCARE >>  (SFC)

NEW PRODUCT : LA'SOUL SKINCARE 2016! HOT!!!!


MANFAAT LA'SOUL DEEP PEELING GEL UNTUK KULIT WAJAH

Memutihkan kulit wajah
Mengangkat kulit mati
Menghilangkan pigmentasi
Menipiskan hiperpigmentasi atau flek hitam
Meremajakan kulit dari dalam
Mengurangi kerut dan mengencangkan kulit wajah
Merangsang pembentukan kolagen
Memulihkan kesegaran dan menipiskan kerutan-kerutan halus



KELEBIHAN PLACENTA INTENSIF TONER


Mengecutkan kiang pori-pori

Mengimbangi PH kulit

Lapisan perlindungan
Menyegarkan kulit wajah
Melembabkan
Keanjalan kulit
Kelegaan pada kulit
Pembersihan lapisan kedua pada kulit
Melembutkan kulit
Tona kulit sekata


NOTA PENTING!

KEPENTINGAN TONER :

Toner yang bagus mampu memberi manfaat yg menakjubkan pada kulit. Toner digunakaan selepas pembersihan pada wajah dan memperbaiki kulit wajah.kulit perlukan banyak bahan yang penting termasuk antioksidan serta bahan-bahan yang memperbaiki kulit seperti gliserin, asid lemak dan ceramides. Toner yang terbaik adalah toner yang boleh memberikan kulit anda apa yang di perlukan untuk kelihatan lebih muda,segar dan licin sepanjang hari.



6 FAEDAH UTAMA TONER :

Mengecutkan liang roma
Menyeimbangkan PH kulit
Menambahkan lapisan perlindungan
Melembapkan
Menyegarkan kulit
Mencegah pertumbuhan rambut dari dalaman liang.



SNE MEGA TRIM





ANDA RISAU BERAT BADAN?
8338 Trim Essence
PASTI BUAT ANDA TURUN BERAT BADAN DALAM 1 BULAN !!!
MENGUBAH STATISTIK BERAT BADAN MANUSIA
8338 TRIM Essence
✔ Dirumuskan dengan gabungan ekstrak tumbuhan asli yang berkualiti
✔ Memecahkan lemak dengan cepat
✔ Memisahkan gula yang berlebihan dalam darah dan pembentukan sel-sel baru lemak
✔ Menghapuskan lemak yang berlebihan di bahagian pinggang
✔ Keluarkan daging badan yang berlebihan di dalam perut
✔ Menghapuskan pengumpulan lemak
✔ Mempercepatkan pecahan lemak paha
✔ Selamat, stabil dan berkesan
8 SASARAN INDIVIDU
✔ Pentingkan imej dan bentuk badan
✔ Mencari penyelesaian turun berat badan
✔ Tindakan perlahan metabolisma
✔ Naik berat badan selepas berkahwin
✔ Naik berat badan selepas bersalin
✔ Hormon tidak seimbang
✔ Gagal turun berat badan
✔ Berminat untuk berniaga
3 KEKUATAN
✔ Tidak perlu diet
✔ Tidak perlu bersenam
✔ Mudah dan pantas
3 PERINGKAT
✔ Detoksifikasi
✔ Pembakaran lemak
✔ Bacaan BMI ideal
8 KEBAIKAN
✔ Membentuk badan
✔ Kulit tidak menggeleber
✔ Menaikkan tahap metabolisma badan
✔ Bacaan PH seimbang
✔ Detoksifikasi organ dalaman
✔ Menghalang dan memulihkan risiko penyakit
✔ Mencapai keseimbangan hormon
✔ Mental dan Fizikal seimbang
TESTIMONI 8338 Trim dijalankan dalam masa 1 bulan sebelum launcing 10 Jan 2016.

TESTIMONI PENGGUNA