La'Soul Skin Secret Hydralift O2 Cleansing Foam (NEW)


ALL IN ONE La'soul Skin Secret Hydralift 02 Cleansing Foam dengan 15 kesan keajaiban yang khas dibina untuk semua jenis kulit :-
- mengekalkan kelembapan kulit 
- seimbangkan minyak di wajah
- menyegarkan kulit
- melindungi kulit dari kuman
- menjaga serta menyihatkan pori-pori 
- memperbaiki tona kulit
- menanggalkan blackhead & whitehead
- mencerahkan kulit 
- anti oksidan 
- kompleksi kulit yang sihat
- stimulasi kolagen
- pembaharuan sel kulit sihat
- mengawal sebum wajah
- anti penuaan & anti keradangan 
- memberi tenaga serta membersihkan wajah
* Keberkesanan jelas nampak di lihat walaupun hanya pertama kali digunakan



PERLU TAHU PENGETAHUAN BASUH MUKA:
Air - Anda pasti pernah dengar bahawa air panas membuka liang-liang anda dan dengan itu membolehkan kotoran dan sisa keluar dengan mudah semasa mencuci muka. Tetapi sebenarnya, air panas tidak membuka liang anda (mereka tidak terbuka dan tutup), tetapi air suam boleh melonggarkan kotoran. Malangnya, basuh dengan air panas boleh menjadi kulit kering dan kasar, jadi adalah terbaik untuk memulakan dengan membilas muka dengan air suam. Ini akan memecahkan kotoran dan menenangkan kulit. Terus gunakan air suam sepanjang mencuci dan bilas.
Pencuci Muka - Semasa anda basahkan muka, maka sudah masanya untuk membuihkannya. Urut muka dengan pembersih dalam gerakan membulat - membuat bulatan bergerak keluar dari tengah muka anda. Menghabiskan sedikit lebih banyak masa pada t-zon anda, kawasan yang boleh menghasilkan lebihan minyak, dan jangan lupa jawline anda dan di sepanjang garisan rambut yang mempunyai peluh. Cuba untuk mengurut muka anda selama 30 saat untuk keseluruhan. Jika anda buat skrap (1-2 seminggu), buat dengan lembut. Perlahan-lahan mengurut pada skrap, ia dapat membersihkan kulit tanpa perlu menekan keras dan agresif terhadap kulit muka yang lembut.

Bilas - Bilas semua sabun dengan menyimbah air pada wajah anda dan menggunakan tangan anda untuk membuang sebarang pembersih yang tinggal. Jangan lupa tepi muka dan kawasan sekitar hidung dan telinga anda. Ramai orang akan terlepas tepi muka mereka yang masih membawa saki-baki sabun terbina dan boleh menyebabkan jerawat hodoh. Kemudian, keringkan muka anda dengan menyeka dengan tuala. Elak mengeringkan muka dengan mengelap dengan kain. Menggosok dengan kain boleh merengsakan, meregangkan dan menyebabkan kedutan pada kulit. Dengan lembut menyeka keringkan muka anda!


HEBAT! 1,000 sets dijual bagai pisang goreng hangat. Habis dijual dalam masa 5 jam.
Promosi Buy 1 FREE 1 officially diumumkan tamat sekarang!!

No comments:

Post a Comment