BARAH TULANG



Nama : LAU WAI CHOY
Jantina : Lelaki
Umur : 35 tahun
Produk : SNE
Alamat : Selangor


Tahun Baru Cina yang lalu, bahagian dada saya berasa sakit, saya terpaksa pergi ke klinik untuk menerima suntikan penahan kesakitan. Sehingga tengah malam, bahagian dada saya berasa amat sakit sehingga tidak dapat menegakkan pinggang. Selepas Tahun Baru Cina, saya membuat pemeriksaan di dua buah hospital swasta. Selepas pemeriksaan ke atas sum-sum tulang, terdapat tumor sebesar bola tenis pada bahagian dada. Ini sememangnya mengejutkan saya kerana implikasi yang terjadi pada saya akan mempengaruhi isteri dan anak-anak saya.

Sebelum menjalani kimoterapi, saya tidak dapat berjalan. Setelah menjalani kimoterapi, badan saya menjadi sangat lemah, selera makan berkurangan serta berat badan menurun dari 59kg ke 51kg. Kakak saya memperkenalkan Bobo, ah Su dan Profesor Yu kepada saya. Mereka sentiasa memberi sokongan kepada saya, mendorong saya supaya makan SNE kapsul. Selepas kimoterapi kali yang kedua, saya mula mengambil SNE kapsul. Pada mulanya, kerongkong saya terasa lebih sakit lagi, begitu juga dengan seluruh badan saya. Pada masa itu, saya mula berputus asa, tetapi disebabkan sokongan daripada saudara-mara, saya meneruskan hidup saya dengan gigih. Tidak lama kemudian, keadaan bertambah baik, selera makan juga beransur pulih, tenaga badan juga meningkat. ni merupakan satu dorongan yang sungguh besar bagi saya!. saya mengambil 5 biji SNE kapsul setiap pagi dan malam. selepas penggunaan selama 4-5 bulan, saya menerima pemeriksaan di hospital pada kali kedua. Doktor memberitahu saya bahawa saya kelihatan lebih gemuk dengan berat badan sebanyak 61kg. Laporan pemeriksaan menunjukkan menunjukkan tumor saya menjadi lebih kecil dari sebesar bola tenis ke 7mm sahaja. doktor berasa kagum dengan keadaan saya ini!

Saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada sesiapa yang pernah menghulurkan bantuan kepada saya, terutamanya kakak saya, Bobo, Ah Bu dan Profesor Yu serta isteri saya yang banyak berkorban demi saya. akhir sekali, terima kasih SNE kapsul!

No comments:

Post a Comment